Monday, January 4, 2010

AKU TAK SEMPURNA

aku tak pernah sempurna untuk sesiapa pun...aku tahu rupa aku tidak lah macam orang lain yang boleh di gilai atau bila di pandang terus suka..aku juga x banyak harta setakat hanya cukup makan dan tanggung hidup yang sederhana...perasaan aku yang lembut dan mudah terasa tapi aku tak pernah berniat untuk makin mundur..aku juga ada perasaan...aku juga ingin di sayangi..aku juga ingin rasa di perlukan, di jaga dan di cintai...kerana rupa aku, hidup aku, aku hanya di layan 'biasa'...aku sedar saiapa aku...tak pernah aku lupa diri aku..aku bukan berlagak baik dan rendah diri..tapi INI LAH AKU DAN DIRI AKU...aku cuba jadi yang terbaik..malah cuba jadi seperti insan2 yang kau sanjung sampai kini...aku sedar siapa aku...aku cuba tawan hati dan juga perhatian kau..tapi aku tak lah sehebat orang yang kau masih cinta dan ingat hingga saat ini...walaupun insan dulu tu banyak meluka kan perasaan kau...aku tak pernah lupa diri aku...aku tau aku tak layak macam orang sekeliling cakap...aku bukan siapa2 yang hebat mahupun rupa yang bagus, hidup yang bagus juga diri yang hebat...sejak mula perkenalan kita kau pun ada cakap.."nak kata ade rupa xde, harta pun xde"..sebab itu aku selalu di layan macam yang kau layan aku sekarang..itu sebab kau minta hanya hubungan biasa...kalau kau rasa aku tak layak di samping kau..tak layak dapat cinta kau..tak layak mencintai kau...beritahu aku...aku terima apa sahaja keputusan..aku rasa macam hina sangat...aku tak tahu nak cakap pe lagi...sebab aku tak layak terima apa2 kepujian dari kau atau orang lain...

aku sedar siapa aku yang serba kekurangan...xsempurna..tapi aku ada perasaan...kalau hanya hubungan biasa beritahu aku..sebab aku hanya inginkan hubungan yang pasti..bukan biasa...maafkan aku...

1 comment: