Monday, January 25, 2010

tidak seperti dulu

dulu sering bercerita...bila xberjumpa rasa rindu...
dulu sering ketawa...bila xdengar suara rasa rindu...
dulu sering bersama...bila xSAYANG semua nya dah hilang..

kenapa? ape lagi agak nya kekurangan yang perlu di penuhi..jika kau kata xde kekurangan makna nya kau tak lagi sayang macam dulu atau mungkin kau dah bosan...tak pernah terlintas nak menjadi terpenting atau menjadi no1 didalam diri kau..bah kan aku hanya mementing kan segala yang datang dari diri kau..tapi aku sering di perlakukan macam orang biasa...aku xsalah kan kau...tapi aku ingin tahu..jika hanya aku seorang yang merasa ini semua apa makna lagi hubungan yang aku cuba pertahan kan ini...ianya akan membuatkan kau lagi merasa bosan dan meyampah dengan semua perlakuan aku..walaupun perlakuan aku dah biasa dari dulu memang begitu..tapi kerna kau lagi tidak merasa bahagia seperti dulu...dan tak ingin merubah kepada yang dahulu...sakit..sakit menahan nangis...memang aku tak baik sangat...tapi aku tahu nak membeza kan baik dan jahat...dan aku tahu nak layan kejam atau tidak..aku tak faham apa yang sedang berlaku antara kau dan aku..aku masih seperti dulu..tapi kau makin lama makin tidak ambil tahu perasaan aku nie...bagi kau, aku membeban kan..walaupun aku menangis di katakan aku tetap membebankan...sumpah aku sakit....sekarang nie...kau nak macam ne sebenarnya....

terus terang sahaja pada aku...

No comments:

Post a Comment