Sunday, February 7, 2010

mencari jalan penyelesaian...tapi semua salah faham juga...

hampir2 semalam aku kehilangan die...nie semua gara2 salah faham akan kenyataan yang aku cuba sampaikan pada die...aku mengharapkan die faham akan semua yang aku inginkan mengenai kita...die xtau betapa aku sayang die..dan aku bukan hanya sayang malah mungkin boleh di katakan cinta kan die....lain adalah aku sayang die dan segalanya akan aku buat untuk nya...tapi x mungkin aku dapatkan apa yang sepatutnya aku dapat dari die..aku nak menjaga die hingga mampu, hingga aku akan simpan die dalam sedalam dalam nya di hati ini...bila aku dan die tidak bersama lagi..aku nak die bahagia hingga hujung nyawa...sementara aku masih berpeluang melihat die, menjaga, menyanyangi, mencintai dan mencipta apa sahaja sepanjang aku dan die...

aku nak die faham yang aku tak mungkin mencari lain...itu bukan aku...even aku tidak lagi bersama die..mmg kita tak tahu masa depan, tapi tak semesti nya aku harus mencari pengganti setelah aku rasa aku kehilangan orang yang penting yang aku anggap nyawa aku...aku sakit sampai sekarang kerana aku setuju untuk rasa sakit itu...tapi tolong lah buat kan aku bahagia...tiada rasa di perbanding kan...ye faham aku yang merasa tapi bukan kau..tapi kau lah yang memulakan itu...aku bukan menyalah kan kau..tetapi kita sudah sama2 mengaku...

dan hanya kau dan aku sahaja yang tahu.....

No comments:

Post a Comment