Saturday, February 13, 2010

amat menyedihkan....

hurm...xtau mcm ne lagi nak wat..juz follow cz mcm biasa dun want loosing anything...harap2 semuanyer akan ok..mengharap kn semua ok tp xnk sesuatu di luar jangkaan..tapi mcm ne pun terpaksa tempuh..tak minta lebih cuma kau fahami...rasa perasaan takut yg amat sangat hingga aku xboleh berkata apa2...ape yg perlu lagi yg kau ingin kan aku jadi?...semuanyer mcm dh tiada lagi antara kita...rindu..ya, aku rindu kan diri kau yg manja,sweet,klakar (keret sebenarnyer)...xkan lagi aku dapat...perlu ker aku pergi dari kau?kemudian kau akan tetap bahagia...mesti kau tetap bahagia..kerna kau sudah pun mengaku bahawa kau sangat paham akan kehidupan yang lepas dan bakal kau lalui..kau sangat kuat..lain plak aku yang hanya memerlukan kau setiap hari ku..memerlukan xkira masa n keadaan..rasa malu?...tak aku tak rasa malu sedikit pun akan tetapi kau yang malu dengan aku..betul?...pape pun ingin aku nak kau tahu sebenarnyer mcm ne syg ini setiap hari buat kau...tapi kau sentiasa amik mudah akan sesuatu hubungan....

aku nak kau tahu bahawa aku amat rindukan kau....

No comments:

Post a Comment