Sunday, February 14, 2010

i feel like im dying...

im so hepi when i receive an sms...sms yang meminta maaf dan ucapan terima kasih n hepi valentines day...but..im totally broken already..its not that..but feel like u r not appreciate me...i juz cant take it anymore..n segera membalas that i cant forgive u n need time to think of it...DAMN!!!! its totally not me k..im the one yg mengharapkan sms mcm tue sepanjang aku mendiamkan diri seharian cobaan menelefon die dari pukul 11pg pai 4 ptg..aku diam..sakit kot..aku jenis akan cari die pai aku puas..dgr suara die...marah pun xpelah..tuduh lah aku kongkong kau pun xpelah..asalkan aku dgr ko...dan sebelum ko letak akan aku ucap hepi valentines...itu jer..then pergilah ngn sesape yang ko slalu inginkan bersama di hari yang aku anggap akan menjadi kenagan yang indah...kita gelak ker,spend time...
persoalannyer...
aku rasa macam menyesal bagi sms macam tue kat die..aku seorang yang pemaaf dan berharap akan menjadi semakin baik selepas tue..walaupun sudah pun aku tahu ianya sementara...dan akan kembali pada yang asal..aku cari penyelesaian...tapi tak mampu lagi jika hanya aku seorang yang sayang pada relation yang dah aku tempuh dan aku tanggung selama nie...aku sayang die..itu sahaja yang aku tahu...sedih..tapi aku xboleh hilang die...sungguh pun mcm tue...die masih pegang janji dan masih admit that die tetap . U E . . aku....

thanz for reply...n im sorry...plz realize that i need u n misz u damn FUCKIN much!!!

No comments:

Post a Comment