Tuesday, March 2, 2010

aku tak pernah terfikir......

aku tak pernah terfikir untuk pergi dan melepaskan kau..walau aku tahu kau takkan membahagiakan aku...aku tahu yang kau sebenarnya amat memerlukan aku...kau perlukan org yang menyanyangi kau juga kau sayang berada di sisi kau..walaupun aku tak mengharap kasih sayang tu lebih dari org yang sebelum ini lagi hebat kasih sayang yang kau curah pada die tak seperti aku...aku tetap di sini untuk kau...nape suruh aku pergi? aku tak ingin pergi dari kau..mengapa halau aku? kau tak jahat..dan aku bukan baik sangat...itu bukan alasan...kenapa nak cari idea untuk sakiti aku?..kalau tak sayang kenapa kau menangis bila aku tunjuk mata hati hati pada kau?...kenapa? aku tau kekadang aku rasa aku di perbodoh kan...tapi aku rasa kau perlukan bantuan...bantuan lihat diri kau agar tak jauh pergi lagi...aku harap kau faham bagaimana aku sayang pada kau hingga aku sanggup di perlakukan macam...........(perkataan yg xbaik..)

i sayang u...itu sebab i tak pergi dari u..walau u suruh..u need help...

1 comment:

  1. its been a year faz..
    a year..
    its killing me to see u like this..
    naa..no matter what it is..
    all the best kiaa~

    ReplyDelete