Monday, March 22, 2010

aku tak tahu lagi lah....

hurm..rasa binggung sudah..buat ape jer yang termampu skg..nak aku tinggalkan aku sayang..jadi aku amik keputusan untuk stay jer..dan lalu jer pe yg ade n ape yg lalu di depan mata aku...aku tau ssh untuk aku trime sume nie...tapi ini jer lah yang aku mampu buat..aku cuba nak jadi kuat..teguh,tabah or keras hati lah orang katakan tapi totally not aku lah..ape lagi yang aku kena wat...sume nyer dah aku berikan pai aku rasa aku kehabisan sume benda yang aku beri pai aku dapat rasakan tak dapat ape2 bila aku serah sume, n beri sume...bukan mengharap...at least aku dapat rasakan sesuatu seperti dulu kita sama2 rasa...tinggi kan pe yang aku rasa nie..tp aku tak boleh nak bohong perasaan aku...aku rasa sume nie...aku tanggung sume nie...n buat masa nie aku mengaku n aku berani mengatakan aku kuat untuk tempuh sume..aku akan pergi bile aku rasa fed up...ntah lah tak tau pe aku tulis..pai sekarang xde papr yang die leh ngaku kat aku pe aku pada die...tolong aku...bantu aku lah...aku rasa nak lari kuat2 tanpa henti n penat...pai aku jumpe satu tempat yang aku boleh menenagkan diri n hati aku....

No comments:

Post a Comment