Sunday, March 28, 2010

damn lg..

pe yang harus aku lakukan..aku sentiasa rasa macam nie..lelama aku rasa macam dh buhsan nak rasa benda nie lagi...tapi benda yang buhsan ni lah aku kan rindu macam orang ger nanti..pernah tak terpikir untuk lari dari semua benda yang korang rasa korang mmg tak boleh nak tinggalkan? mesti ada kn?..so itu yang aku pikir skang...lagi satu perasaan yang aku tak boleh nak elak yang aku sentiasa rindukan die walaupun baru jer aku jumpe die...tak pai seminit kot...tapi aku seorang jer rasa macam nie..aku ntah kenapa kena jadi macam nie..aku buhsan siut!!!! rasa nak menjerit!! kalo lah aku mmg kaya...aku nak jejalan satu dunia nie...my hobi kot travel nie..tapi what can i do...if i go aku rasa aku akn menyesal kelak..aku nie penakut..takut nak face benda yang dh pun realiti depan mata..aku still tak nak admit benda tue...aku mohon kekuatan akan datnag pada aku satu hari nanti...supaya aku tak rasa sume benda2 nie..aku rasa bodoh,takda harga diri n macam2 lah yang buruk...ntah lah....

No comments:

Post a Comment