Wednesday, March 24, 2010

keLiru . . .

aku ke yang keliru? aku ke yang bersalah dengan perasaan aku sendiri? aku ke yang buat diri aku mcm nie? aku ke juga yang selalu yang buat diri aku mcm org yang bodoh dan memporbodoh kan diri aku sendiri? aku xminta pape belas kasihan lah...dan aku sendiri benci nak thru benda yang aku tanggung selama nie...aku cube mengelak tapi mengapa aku merasakan dan kau juga ade memberi pada aku lagi?...kalo rasa aku betul2 tak layak mendapat hati dan diri kau buat aku pai aku serik nak bersama kau lagi...tolong lah...makin lama makin kau berkata kasar dan kesat pada aku...aku xminta panggilan manja dan juga layanan belai dari kau..tapi ape salah aku? hingga aku kena tanggung semua ini..aku bukan nak beritahu kau segala nyer tapi aku cube meluahkan pe aku rasa..kau benci aku menangis, kau benci mendengar suara aku, kau juga membenci akan diri aku di depan mata kau....aku nak pergi aku sayang lagi..aku nak tunggu pai aku sayang aku tak boleh..aku mmg rasa bodoh sgt2 skg nie..

tapi kesimpulannya..aku keliru dengan kehendak aku..aku bukan tamak..tapi kepastian...walau kau sering berkata kau cukup berterus terang pada aku...aku tak layak n kau tak sayangkan aku, tapi aku keliru bila kau berada di sisi aku terasa kau memerlukan aku dan sayng kan aku..kalo aku salah cakap semua nie tolong betul kan aku...kemudian mungkin aku boleh rasa aku dah dapat kepastian...yang pasti nya aku tetap merindukan kau..

ape makna syg pada kau?

No comments:

Post a Comment