Thursday, March 11, 2010

KENANGAN PAHIT 9 MARCH 2010

aku takkan lupakan tarikh nie...amat memeranjatkan..bukan sahaja sakit malah aku rasa maruah aku macam takde...aku di permainkan..aku rasa begitu lurus dan bodoh nyer diri aku ini di perlakukan macam orang yang tak kan pernah dapat ape yang aku harapkan...mungkin salah aku juga yang terlalu mengharap..tapi tak salah kalo aku berusaha untuk mendapatkan even orang sume kata benda yang tak mungkin dan yang tak pasti..yang paling menyedih kan aku ibarat orang yang tak sedar diri dan tak bernilai lansung di mata dia..hingga sanggup melepaskan kata-kata kesat...aku tak tahu mengapa aku sanggup tanggung sakit itu?... aku sedar akan perasaan dia terhadap aku..dan aku cuba pergi...tiap kali aku mahu pergi aku akan bergaduh ngan dia dulu..boleh tak aku pergi dengan tenang? walau hakikat nyer aku sakit..ko lansung tak pedulikan aku..ko lansung tak beri perhatian..tak beri kasih sayang, tak beri apa yang ko janji pada ku dulu...dengan mudah dan tetibe ko meluahkan yang ko tak boleh dengan aku...selama nie aku memperbodohkan diri aku ker? kenapa sekarang? nape dahulu ko banyak memberi dan berjanji...apa salah aku...aku terasa hina sangat..macam orang tak boleh berfikir....ape dosa aku pada ko?...kenapa kita harus jadi begini?..bukan kah ko kata kau adalah ratu di hati pai bile2....waktu bile ko wat keputusan yang kita hanya kawan?...nape aku tak tahu...nape?...

No comments:

Post a Comment